Қоғам • Бүгін, 08:38

Отбасы цифрлық картасының мүмкіндігі мол

10 рет
көрсетілді
2 мин
оқу үшін

Отбасының цифрлық картасын енгізудің нәтижесінде жыл басынан бері әлеуметтік-еңбек саласындағы мемлекеттік қызметтерді проактивті көрсету қарқынды жүргізілді. 11 айда 463,3 мың адамға SMS-хабарлама жолданса, оның ішінде 246,3 мыңнан астам адам жәрдемақы немесе әлеуметтік төлем түрін өтініш бермей-ақ алды.

Отбасы цифрлық картасының мүмкіндігі мол

Отбасының цифрлық картасы (ОЦК) мемлекеттік органдардың қолданыстағы барлық ақпараттық жүйе­лерінің деректері негізінде қа­лып­тастырылады. Еңбек және халық­ты әлеуметтік қорғау министр­лі­гінің мәліметінше, онда еліміздің 20 млн азаматы немесе 6,2 мил­лионнан астам отбасы туралы ақпарат жинақ­талған.

ОЦК енгізудің басты мақсаты – отандастардың мемлекеттік қолдау жүйесіне тең қолжетімділігін қам­та­масыз ету. Әлеуметтік кодекс­те Отбасы­ның цифрлық картасы әлеу­­меттік саясаттың орта әрі ұзақ мер­зімді міндеттері мен бағыттарын айқындау құралы ретінде белгіленген. Сондай-ақ ОЦК азаматтардың әлеу­мет­тік мәртебесіне байланысты кепіл­ден­дірілген мемлекеттік қол­дау­дың қандай да бір түрін алуға құ­қы­лы екен­дігін айқындайтын «элек­трон­дық хабар­лама».

Бүгінде мемлекеттік қолдау шараларын алуға құқығы бар азаматтар қандай да бір өтініш жолдамай-ақ ОЦК арқылы жәрдемақылар мен әлеуметтік төлемдердің 11 түрін рәсімдей алады. Атап айтқан­да, еңбек ету қабілетінен айы­рыл­ған жағдайда әлеуметтік төлем; жұмысынан айы­рыл­ған жағдайда әлеуметтік төлем, асыраушысынан айырылуына қатысты әлеуметтік төлем; бала туу мен күті­мі­не жәр­демақы, мүгедектігі бар бала­ны тәр­биелеп отырған ата-анасы­на (қамқоршысына) жәрдемақы, мүге­дектігі жөніндегі жәрдемақы, көп­­балалы отбасыларға берілетін жәр­демақы, «Алтын алқа», «Күміс алқа­мен» марапатталған көпбалалы ана­ларға берілетін жәрдемақы, атау­лы әлеу­меттік көмек, жерлеуге арнал­ған біржолғы төлем.

Сондай-ақ ОЦК арқылы зей­нетақы төлемдерін алу, «қандас» мәр­­те­бесі берілгенде немесе ұзартыл­ған­да мәртебенің аяқталу мерзімі, жұмыс­сыз адамдарға жұмыспен қамту шаралары туралы автоматты хабарламалар жолданады.

Мемлекеттік қолдау шараларын алуға құқық белгіленген кезде әлеует­ті алушыға 1414 бірыңғай байланыс орталығынан SMS-хабарлама жібе­ріледі. Хабарлама алған азамат оған келісімі туралы жауап қайтаруы керек. Өтінішті рәсімдеп,  әлеуметтік жәрдемақы немесе төлем тағайындау автоматты режімде іске асырылады. Содан кейін ақша қаражат алушының банк шотына аударылады. Тиісті орын­дар алаяқтық тәуекелін болдыр­­мау мақсатында 1414 бірыңғай байланыс орталығынан келіп түскен SMS-ке жауап беру қажеттігін ескертеді.