Ғалам ғажаптары • Кеше

Идеядан – брендке

20 рет
көрсетілді
1 мин
оқу үшін

Осы күні миллиондаған әйел қол­да­на­тын «Maybelline» марка­сы­ның пайда бо­луына қарапайым отба­сы­лық жағдай себеп болған.

Идеядан – брендке

1915 жылы америкалық кәсіпкер Томас Лайл Уильямс өз әпкесі Мейбелдің ерекше әде­тіне куә болады. Ол кірпіктерін қою әрі ұзын етіп көрсету үшін вазелин мен көмір ұнта­ғын араластырып бояйды екен. Осыны бай­­қа­ған Уильямс төзімді косметикалық құрал­­­дың формуласын жасап шығарып, Амери­ка нарығында алғаш рет кірпікке арнал­ған тушьты ұсынады. Уильямс жаңа өнімін «Maybelline» деп атайды. Бұл атау әпкесінің есімі — Мейбел мен вазелин сөздерін біріктіру арқылы пайда бол­ған. Осылайша, қарапайым идея­дан туған өнім бүгінде жаһандық косметика индус­трия­сының бетке ұстар брендіне айналды.