• RUB:
    6.62
  • USD:
    519.29
  • EUR:
    613.28
Басты сайтқа өту
Таным 13 Ақпан, 2025

Ғалам ғажаптары: Міне, маркетинг!

53 рет
көрсетілді

1988 жылы «Nestle» компаниясы ребрендинг жасап, логотипіндегі бір балапанды алып тастайды. Бұл шешімнің басты себебі – отбасылық құрылымдағы өзгеріс.

Иә, бұрын логотипте үш балапан бейнеленген еді. Бұл сол кезде көпбалалы отбасылардың кең таралғанын көрсететін. Алайда 1980 жылдарға қарай Батыс елдеріндегі отбасында орташа есеппен екі бала ғана болатын. Соған байланысты, «Nestle» заман ағымына сай логотипін жаңартып, балапандардың санын үшеуден екеуге қысқартты. Бұл өзгеріс компанияның тұтынушыларға бейсаналы түрде жақындай түсуіне айтарлықтай әсер етті.