Еліміздің Дүниежүзілік сауда ұйымына кіруі біраз жылдардан бері айтылып жүрген мәселе болғанымен, Мемлекет басшысы Нұрсұлтан Назарбаевтың тиянақты жүргізіп отырған саясаты, берік ұстанымы нәтижесінде енді ғана мүмкін болып отыр. Осы бір абыройлы ұйымға мүше болу міндет қана емес, үлкен сын екені де жасырын емес. Сондай-ақ, ел кәсіпкерлері үшін бәсекелестіктің жаңа деңгейге көшуін білдіреді. Сондықтан, отандық кәсіпкерлердің әлем нарығына лайықты бәсекелестік таныту үшін мемлекет тарапынан барлық жағдайлар жасалуы тиіс.
Кәсіпкерлерді қолдау – Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігінің басты міндеттерінің бірі. Агенттіктің Алматы қаласы бойынша департаментінің жанында қоғам мен мемлекеттік органдар арасындағы көпір болып табылатын қоғамдық кеңес жұмыс істейді. Кеңестің құрамына отандық бизнес өкілдері, кәсіпкерлік құрылымдар кіреді. Жақыннан бері қоғамдық кеңес отырыстарында мемлекеттік орган басшыларын тыңдау тәжірибесі жолға қойылған. Осындай отырыстар барысында қоғамдық ұйымдар жүргізген мониторингінің сауалнама нәтижелері таныстырылады.
Кеше Алматы қаласы әкімдігінде осы қоғамдық кеңестің кезекті отырысы болып өтті. Онда «Мемлекеттік қызмет көрсетудің сапасы туралы қоғамдық мониторингтің нәтижелері» деген тақырыпта Алматы қаласы Кәсіпкерлер палатасы директорының орынбасары міндетін уақытша атқарушы Салтанат Лесбаева баяндама жасады. Оның айтуынша, Алматы қаласы бойынша кәсіпкерлер палатасы 1334 кәсіпкер арасында мониторинг жүргізген. Өткен жылғы нәтижелермен салыстырғанда, кәсіпкерлердің мемлекеттік қызметтер сапасына деген қанағаттану деңгейі өскен. Кәсіпкерлер палатасы өткізген 15 мемлекеттік қызмет түрінің 13-і сапа жағынан жақсы нәтижелер көрсеткен.
Сонымен қатар, кәсіпкерлер бірқатар кемшіліктерді де атап көрсеткен. Олар: қызмет көрсетудің ұзақтығы, электронды қызметтердің істен шығуы себепті техникалық проблемалар, мемлекеттік мекемелер мен ХҚО қызметкерлерінің дөрекілігі және ұқыпсыздығы, шектен тыс көп құжаттарды талап етуі және қызмет көрсету уақытының ұзаққа созылуы.
Дегенмен, көптеген кәсіпкерлердің мемлекеттік қызметтердің регламенттері мен стандарттарының бары жөнінде бейхабар екендігі де анықталды. Көптеген кәсіпкерлер өздерінің әкімшілік рәсімдер терминдер мен негізгі ұғымдарды түсінбейтіндіктерін айтқан. Бұл бағытта кәсіпкерлердің құқықтық сауаттылығын көтеруге бағытталған жұмысты жандандыру көзделуде.
Шарафаддин ӘМІРОВ,
«Егемен Қазақстан».
Алматы.