• RUB:
    6.46
  • USD:
    509.26
  • EUR:
    574.75
Басты сайтқа өту
Өндіріс Кеше

Кәсіпорын көлік шиналарын шығара бастады

40 рет
көрсетілді

Саранда өндірілген шиналар алғаш рет отандық автозауыттарға жөнелтілді. Алғашқы бөлігі – 900 дана. Айтулы жаңалық – отандық өндірістің олжасы ғана емес, машина жасау саласы үшін жаңа саты, тың белес.

Сөйтіп, бұған дейін тек шетелдік шина тағынған темір тұлпарлар енді толықтай отандық өніммен қамтыла бастайды. Бастапқы 900 данасы Қостанайдағы «Allur» кәсіпорнына жіберілді. Енді 205/55 R16 мөлшерлі «Attar S01» модельді жаздық шиналар отандық жеңіл автокөліктердің дөңгелегіне тағылады.

«Шина құрылымы 7 негізгі элементтен тұрады. Гермоқабат өнімнің герметикалығын қамта­масыз етіп, ауаның сыртқа шы­ғуы­на жол бермейді. Борттық сақиналар мен қанатшалар шина мен дөңгелек дискісінің дұрыс орналасуын қамтамасыз етеді. Келесі элемент – бүйірлік бөліктер, осы арада барлық жазу айқын оқылып, көрінеді. Одан кейін қабаттасып орналасқан каркас келеді. Ол екі түрге бөлінеді: маталы және металды (брекер). Негізгі міндеті – шинаны механикалық зақымданудан мейлінше қорғау. Соңғы элементі – протектор. Осы жетілген 7 элементтің әрқайсы­сы арнайы жабдық қалыбында өндіріледі», дейді «Tengri Tyres» ЖШС директорының өндіріс және техникалық қамтамасыз ету жөніндегі орынбасары Максим Белявский.

Өнім алдын ала «омологациядан» өткен. Бұл – өнімнің немесе техникалық құрылғы­ның тиісті стандарт пен талапқа сәй­кес еке­нін ресми растау. Бұл үрдіс көбіне автокөлік өнеркәсі­бінде құрыл­ғыларды пайдалану қауіп­сіздігі мен тиімділігін тексеру үшін қол­даны­лады. Нарықта омологациясыз өнімді сертификаттау және сату мүлде мүм­кін емес. Демек өнімнің нарыққа шығуы­на және оның қауіпсіздігін қамтамасыз етуге кепілдік бар.

Зауыттағы бақылау үрдісі қатаң. Әр шина міндетті визуал­ды тексеруден соң, автоматты құралдармен сынақтан өтеді. Техникалық тексеруден өтпеген өнім жарамсыз деп танылып, қайта өңделеді.

Өндіріс реттілігі 5 кезеңді қамтиды. Алғаш­­­қы­­да әртүрлі ши­кізат түрінен резеңке қоспа­лар әзірленеді. Сосын сапалы шинаның жаб­дық­тары (маталы корд, брекер, протек­тор) дайын­­далады. Одан кейін барлы­ғы жинақ­та­лып, шина қалыбы­на келгенде оны вул­­ка­­ни­­зация­лау үдерісі жүреді. Күрделі қалып­тау амалдары арнаулы қалыпта жоғары қысым мен белгілі бір температурада жүзеге асырыла­ды. Осылайша, резеңке қоспа­сы өз қасиеттерін өзгертіп, қажет­ті протектор мен бүйірлік бөлік­тердің суретімен соңғы пішіні шығады. Соңында дайын өнім өте мұқият тексерістен өтеді.

Шина зауытының құрылысы 2021 жылы Саран индустриялық аймағында басталды. Ал­пауыт жобаға инвесторлар – ПАО «Татнефть» ашық АҚ мен «ГК «Аллюр» АҚ әртарап­­ты қол­дау көрсеткен. Құйылған жалпы инвестиция көлемі – 531,8 млн доллар. Зауыт алаңы – 106 мың шар­шы метр. Кәсіпорында әлем­дік өндірушілердің заманауи жаб­­дық­та­ры бар. Озық технология резеңке қос­па­ларды әзірлеуден бастап, жинақтау мен вулканизацияға дейін толық циклмен шиналарды өндіруге мейлінше мүмкіндік беріп отыр. Мұндай өндіріс орны экспорттық бағыт­ты да дамытады.

Зауыт жылына 3 млн жеңіл және 500 мың жүк көлігіне арнал­ған шина шығара алады. Был­тыр маусымда «Attar» брендінің жеңіл автокөліктеріне арнал­ған шиналардың серия­­­лық өндірісі жолға қойылды. Жеңіл ав­токөлік­тер мен жол талғамайтын темір тұл­­пар­ларға арнал­ған қос мо­делді шина әзірленді. Мұны­­­мен қоса, қысқы шинаның да түрлерін шы­ғар­ды.

«Attar» брендінің өнімдері өткен жылдан бері ішкі нарыққа шығарылды. Шиналар ресми дистрибьюторлардың маман­дандырылған дүкендер желісі арқылы саудаға түскен. Дилер­лік орта­лықтар арқылы сатылады. Экспорт мәсе­лесі де жолға қо­йыл­­ған. Былтыр жазда «Attar» шина­ларының Ресейге алғашқы жет­­кізілім­­­­­дері басталды. Кәсіп­орынның отандық автозауыттармен де ынтымақтастығы бар», дейді Максим Белявский.

Қазір зауытта шамамен 800 адам жұмыс істейді. Келешекте олардың саны 1100-ге дейін артуы мүмкін. Қызметкерлердің көбі шетелде арнайы тағылымдамадан өткен.

 

Қарағанды облысы,

Саран қаласы