• RUB:
    6.68
  • USD:
    520.93
  • EUR:
    609.07
Басты сайтқа өту
Экономика Кеше

Транзитте Орта дәліздің орны бөлек

20 рет
көрсетілді

Соңғы жылдардағы геосаяси жағдайда елдегі транзиттік бағыттарды әртараптандыру ісі бірінші орынға шықты. Сондықтан Орта дәліздің мүмкіндіктерін арттыру шарасы күшейді. Сондай-ақ, таяуда Каспий теңізінің түбімен Әзербайжан мен біздің ел арасында жоғары жылдамдықты интернет-кабель тарту жұмысы басталып кетті. Сонымен қатар, Транскаспий мұнай-газ құбырын салу мүмкіндігі де зерттеліп, тиянақталып жатыр, деп жазады Egemen.kz.

Былтырғы жыл қорытын­дысында Орта дәліз арқылы тасымал көлемі бұрнағы жылмен салыстырғанда 65%-ға арт­қан еді. Еуразия кеңістігінің  ортасы­на орналасқан елімізде 11 халықаралық транзиттік дәліз бар екені мәлім. Олардың өткізу қабілетін арттыру мен жүк тасымалындағы жағдайды жақсарту мақсатында жалпы ұзындығы 1,3 мың км болатын 4 ірі теміржол жобасының құрылысы жүргізілуде. Атап айтқанда Достық – Мойынты, Алма­ты айналма желісі, Дарбаза – Мақтаарал, Бақты – Аягөз темір­жол магистралдары бар. Осынау жолдар тауар тасымалдау мен логистикалық инфрақұрылымды жақсарту үшін стратегиялық маңызға ие болып отыр.

Есте болса, өткен жылы 12 мың км автожол жөндеуден өтсе, соның 7 мыңында жұмыс мәресіне жетті. Қарағанды – Алматы, Талдықорған – Өскемен, Ақтөбе – Қандыағаш, Бұқтырма көпірі, Шамалғандағы жол айрығы мен Түркістан өңіріндегі тунель транзиттік қозғалыстың сапасын едәуір арттырды. Биыл жөндеу жұмыстары 13 мың км жолды қамтиды. Оның қатарында республикалық маңызы бар жолдардың 2 мың км-де қайта жаңғырту, облыс орталықтары арасындағы 6,6 мың және жер­гілікті жолдардың 4,2 мың км-і жөнделмек. Бұйыртса, жоспар бойынша жыл соңына дейін 9 мың км жолда жұмыс то­лық аяқталады деген үміт бар.

Ел Президентінің тап­сыр­масына сәйкес, 10 мың км транзиттік автожолда ор­таша жөндеу жұмыстары жалғасын тауып жатыр. Бұл жоба «Қазақ­стан Даму Банкі» арқылы қаржы­ланды­рылған. Атқарылып жатқан жөндеу жұмыстары өңір­аралық және ауданаралық байланыстарды түзейді. Ондағы негізгі бағыттар – Қандыағаш – Шалқар, Жезқазған – Петропавл, Атырау – Доссор, Жаңаөзен – Кендірлі – Түрікменстан шекарасы, Қарағанды – Аягөз.

«Орташа жөндеу реконс­трукциямен салыстыр­ған­да 7 есе арзан әрі 2 есе жылдам жүреді, сондықтан бұл әдіс транзиттік инфра­құрылымды тиімді дамы­туға мүмкіндік береді. Мұндай шаралар республикалық жол­дар­дың 94%-ын нормативтік талаптарға сәйкестендіруге жол ашады. Бұл өз кезегін­де транзит ағынын тарту­ға, қозғалыс қауіпсіздігін арттыруға және экономикалық тиімділікке оң әсер етеді», дейді Көлік министрлігі, Автожол комитеті төрағасының орынбасары Жамбыл Бақтияр.